Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
Mersin’de Tütün Tüketimine Cezalar
- Hayati Karagöz
- 24 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Mersin'de kapalı alanda tütün tüketen 5 iş yeri ve kayıtsız çalışan bulunduran 4 yere ceza…
Spot piyasada elektrik fiyatları (19.11.2024)
- Hayati Karagöz
- 22 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Spot piyasada bir megavatsaat elektriğin fiyatı, yarın için en yüksek 3 bin lira, en düşük…
Et ve Süt Kurumu’ndan ‘kırmızı et’ açıklaması: Fahiş fiyat artışı söz konusu değildir!
- Hayati Karagöz
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Et ve Süt Kurumu'ndan 'kırmızı et' açıklaması: Fahiş fiyat artışı söz konusu değildir!